luni, 20 mai 2013

Gol amar

Și încerc să îmi alin durerea cu muzici a căror versuri mi se scriu pe suflet. Sunetele domoale curg pe lângă ale mele lacrimi scoțând la iveală sentimente mute și singurătăți. Nu am fost niciodată atât de pustiită ca acum, parcă viața a uitat de mine. N-ai crede că un om e în stare să care în spate așa de multă tristețe, dar privește-mă, îmi e coloana îndoită de atâtea zâmbete pierdute. Liniștea va veni atunci când îngerii îmi vor zâmbi, dacă înțelegi ce vreau să zic, sau poate divinul își va întoarce fața spre mine ajutându-mă să-mi curăț calea de noroi. Toate speranțele mele mor, una câte una. Tot ce era înlăuntrul meu odată se duce, rând pe rând și așa voi ajunge să fiu doar .. o păpusă. O păpușă cu privirea tristă. Fără suflet, fără simțăminte, fără cuvinte. O păpușă peste care anii vor pune praf și uitare dar, ochii ei vor rămâne aceiași pentru totdeauna. 


4 comentarii:

  1. Astazi, muzica face parte din noi, mai mult ca ieri, cand o ascultai in treacat, sau la walkman cand plecai intr-o drumetie. Asa ca fie ca vrei sau nu, la frecventa asta gasesti in melodiile pe care le asculti ce cauti. Durere, fericire, regret, dor. Toate-s cantate si deodata stranse-n pumnul tau la care revii, si-l deshizi ori de cate ori vrei sa le auzi, sa le simti.
    Mai degraba te gasesc ele pe tine, la fel si sentimentele. Totodata survine si alienarea, fata de tine.
    Tot ce vreau sa spui e ca te degradeaza, muzica 'lor', cuvantul lor. Sentimentul e familiar, pe alocuri, dar nu intotdeauna, si iei asupra ta o stare care nu ti-a apartinut de la bun inceput.
    Bafta in sesiune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, uneori te lași cuprins de vibrațiile sunetului și intri în niște lumi mai mult sau mai puțin plăcute de la care mai bine te abțineai, dar alteori îți mângâie sufletul atât de frumos că ți-e greu să închizi urechile, uneori cântecul potrivit la timpul potrivit poate face minuni.

    Mulțumesc, am terminat cu ea, acum mă chinui cu un ultim mare examen și proiect. Baftă multă și ție!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult cum scri asa ca am sa iti propun sa colaborezi cu o noua revista literara online ce va servi drept catalog de prezentare unor editori ai unor publicatii scrise. De asemenea, revista va fi tradusa si in limba engleza pentru a largi spectrul cititorilor.
    Daca ti-am starnit curiozitatea atunci te rog sa ma contactezi pe adresa alexaa_12@ymail.com
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricat de mult ai suferi,nu trebuie sa iti pierzi sufletul,caci fara el n-ai mai avea nimic:)Capul sus:)Ti-am mai citi din postari,si sunt superbe!Imi place mult cum scrii.

    RăspundețiȘtergere