miercuri, 25 septembrie 2013

Va trece?

Dacă ai putea să îmi simți oftatul, cât e de adânc, probabil stomacul tău s-ar goli într-o secundă.
Sunt în război cu mine și e cea mai grea luptă pe care am avut-o de dus până acum. O luptă cu mâinile goale, cu sufletul gol, cu ochii goi și cu mintea plină.
Plină de cuvinte ce mă urăsc, experiențe prea dureroase și vise spulberate.

Nu mai e întuneric. E lumină. De aceea am reușit să îmi văd dușmanul. Eu. Mai bine închid ochii și mă ascund.
Mai lasă-mă puțin.
Mi-e frică.

Nu mai sunt eu..


Un comentariu:

  1. ...Foarte frumos si la obiect descrisa lupta ca tine insati! Intr-adevar, acest fel de lupta interioara este cea mai grea lupta pe care o poti purta in viata. Mai ales atuncic and realizezi ca dusmanul tau esti chiar...tu.
    Am trecut prin asta, atat eu cat si multi altii, si este dureros, exact asa cum ai descris. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere